x تبلیغات
naswka

لوازم یدکی تراکتور

 تراکتور یک واژه انگلیسی به معنای کشنده می باشد که از ریشه tratiox گرفته شده است. از این تجهیزات به منظور کشیدن سایر وسایل که نیاز به قدرت بالایی دارند، استفاده می شود. کاربرد عمده این تجهیزات در حیطه فعالیت های کشاورزی می باشد. تراکتورها بنابر کارکردشان، در انواع متفاوتی مانند تراکتورهای صنعتی، تراکتورهای راهسازی، تراکتورهای کشاورزی و غیره می باشند. تراکتورها نیز مانند هر تجهیزاتی بر اثر استفاده و گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی شده و برای فعالیت دوباره، نیازمند تعمیر یا تعویض قطعات می باشند. لوازم یدکی تراکتورها بر همین اساس توسط شرکت سازنده تراکتور و یا سایر شرکت های وابسته ساخته و عرضه می شوند. تعمیر و نگهداری دوره ای تراکتورها نقش بسزایی در عمر مفید این ماشین آلات خواهند داشت و تعمیر به موقع و تعویض قطعات، عمر مفید آنها را قطعا افزایش خواهد داد.


ویزای سرمایه گذاری کانادا

  

سرمایه گذاری در کانادا روشی مناسب اما نسبتا طولانی جهت اخذ اقامت دائم کانادا

 

 

اگر مایل هستید در خصوص سرمایه گذاری در کانادا اطلاعاتی به دست آورید باید به اطلاع برسانیم که در حال حاضر برنامه فدرال سرمایه گذاری در کانادا بسته است 

هدایای تبلیغاتی خاص و متنوع

 هدیه تبلیغاتی
هدیه تبلیغاتی ، برای هر مناسبت هدایای تبلیغاتی وجود دارد. از جمله: هدیه های سفارشی برای نمایشگاه ها، هدیه شخصی ارزشمند برای دوستان و همکاران. به عنوان یک کارفرما، از تلاش سخت کارمندانتان قدردانی کنید. برای کارمندان مهم نیست که چقدر برایتان اهمیت دارند اما یک هدیه کوچک همیشه لبخند بر چهره می سازد. استفاده از هدیه تبلیغاتی ایده خوبی برای خلق یک لبخند است.

صفحه قبل 1 صفحه بعد